zondag 31 oktober 2010

its glammy, glittery, and sooo fashionable.

Haaay!
Ik heb mijn glitternagellak gekocht vanmiddag!
Er is ipv dat ene rommelwinkeltje een nieuw rommelwinkeltje gemaakt.
Dat rommelwinkeltje is eigenlijk heel netjes, maar ze hebben er echt van alles en nog wat.
Ik kreeg zowat hoofdpijn van alle kleuren en het felle licht. 0.o
Maargoed. Dit is 'm, kleur Silver Glitter 87 van La Femme Beauty. i looove it!

Jaa, het is een beetje een troep op mn kamer.. :D
You like?

Hier een review:

La Femme Beauty Silver Glitter 87.

Pluspunten:  Het zijn mooie glitters die je makkelijk kunt aanbrengen. Het past overal bij, omdat het zilver is met een doorzichtige glans. Het potje is mooi en ziet er leuk uit.

Minpunten: Je moet twee laagjes glitters aanbrengen voordat het helemaal goed 'geglitterd' is.

Ik geef dit product een 9, en ik zal hem ook vaak gaan gebruiken!

2 opmerkingen: