dinsdag 2 november 2010

H&M bestelling.

Haaay!
Ik heb weer dingentjes van H&M besteld:

Top, €6.95

Tas €3.95
Oorbellen €4.95
Set van 9 armbanden €1.95
Halsketting €1.95
Set van 5 ringen €4.95


Even een beschrijving:
De top wilde ik het allerliefst. Ik zocht al heel lang een top met korte mouwen en wit met marineblauw.
Er was helaas geen blazer voor mij, want ik moet even op mijn geld letten! Ik heb zooveel uitgegeven de laatste tijd!
De sieraden kon ik gewoon niet laten voor wat het was en die heb ik dus ook maar besteld, heel goedkoop, en de meeste ook nog eens in de sale! Ik moest nog even een tas hebben voor erbij zegmaar. En toen zag ik de Lady Gaga tas staan! Supercute! Dus ook maar in het winkelwagentje gedaan!
Hebben jullie al dingen besteld voor de winter? Of sieraden natuurlijk?
Oja! Voor ik het vergeet, de korting code voor 25% korting is 8909!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten