vrijdag 19 november 2010

MNY by Maybelline New York,

Haaai!
Ik was laatst aan het zoeken op internet, en toen kwam ik uit op MNY, van maybelline new york.
Ik belde gelijk een vriendin om even de stad in te gaan, maar ik heb niks gekocht, omdat ik niet wist of de producten wel goed waren, hebben jullie er ervaring mee? Of hebben jullie al reviews op je blog geschreven?
Laat dan graag een reactie achter!
Want ik wil graag een lipgloss/nagellak/lipbalm kopen, maar ik wil ook geen miskoop doen.. =D
Ik heb laatst wel Blistex gekocht, omdat ik nogal snel last heb van droge lippen, vooral in de winter, dit is 'em:

Ik ben er echt heel tevreden over, want hij werkt echt! Je moet alleen niet te vaak smeren, want dan maken je lippen het vet niet meer aan, en krijg je nog drogere lippen... Ik neem aan dat dat niet is wat je wilt! =P
Alleen is ie heel erg pepermuntachtig, maarja, anders werkt het ook niet!
Ook heb ik bij douglas van '' I love..." de lipbalm strawberry & milkshake gekocht, ook daar ben ik heel tevreden over! Hij ruikt echt heerlijk! Naar bubble gum, en aarbeienijs, <3
Dit is 'em:

Echt een aanrader! Je lippen worden er zacht van, en natuurlijk roze.

2 opmerkingen:

  1. Haihai (:
    Als je last hebt van droge lippen is vaseline ook een echte aanrader. Je krijgt er superzachte lippen van en het geeft ook glans.
    Ik gebruik zelf voor mn lippen onder andere een geparfumeerde vaseline van een Spaans merk, GAL, hun lippenbalsem lijn heet Agatja Ruiz de la Prada. Ze zijn ook via internet te koop en hebben fruitige geurtjes erbij, zoals Tutti Frutti, Tropical, kers, framboos, enz.
    En inderdaad, ik vind die Blistex tubetjes ook heel fijn en ook heel fijn als verzorging en ook voor als je lippen kapot zijn, het verzacht meteen de pijn ook.

    xox <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ookee, bedankt voor de tip!
    Ik ga even googelen!

    BeantwoordenVerwijderen