woensdag 3 november 2010

Review Rituals scrub sea salt.

Haay,
Ik vond laatst bij mijn moeder een pot scrub van rituals, en toen ik hiermee op mijn hand even scrubde, voelde het echt superzacht!
Dus ik dacht gelijk aan mijn blog, ik moest gewoon even een review plaatsen.
Hier is het:

Rituals Scrub Sea Salt.

Op het plaatje hierboven zit er heel veel in, dit is natuurlijk overdreven, er zit trouwens ook nog een laagje olie in voor de verzorging van je huid!

Pluspunten: De verpakking is leuk en het is makkelijk te scrubben. De geur is ook heerlijk en de olie die erin zit verzorgd je huid ook heel goed. De scrubdeeltjes zijn lekker groot en niet zo miezerig, zodat je huid er superzacht van word.

Minpunten: Het is een beetje plakkerig aan je huid, en de scrubdeeltjes blijven vaak zitten, ookal haal je het er goed af. Verder geen opmerkingen!

Conclusie: Ik geef de scrub een 8.5 en ik zal hem ook zeker gebruiken!

Hebben jullie artikelen van Rituals? En wat zijn jullie conclusies?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten