zondag 8 mei 2011

Back from gone!

We zijn weer terug van vakantie! Het was super leuk, alleen heb ik geen foto's, aangezien we alleen maar naar Terschelling gingen, én ik de hele vakantie heb gewerkt bij een ponyverhuur. Ik rijd zelf al 5 jaar paard, dus dat was heel leuk. Ook heb ik daar gereden, samen met een vriendin die ook bij de verhuur werkte, bij Puur Terschelling. Dat is een manege waar ze met friezen rijden.

Vandaag is het moederdag, en omdat ik de hele vakantie weg ben geweest, moest ik nog even een kadootje maken. Ik heb gekozen voor een valentijnskaart, waar je een foto in kon stoppen, en in de kaart heb ik allerlei monstertjes van producten geplakt. Mijn moeder houd zelf ook veel van make-up en beauty, dus dit vond ik wel een passend idee. Ik heb hier alleen geen foto van, want mijn camera is nog ingepakt, en de kwaliteit van mijn mobiel is heel slecht.

Ik ben afgelopen week gewoon van alles gaan doen, maar ik had griep. Mijn stem was helemaal weg, en ik had 39 graden koorts, dus dat was niet echt fijn. Ik trek me vaak niets aan van mijn lichaam haha, maar daardoor ben ik nu nog steeds niet helemaal beter dus dat was niet slim.

Op Terschelling heb ik niets gekocht, maar ik had in Alkmaar en bij ons in de stad nog twee paar oorbellen gekocht. Ik ben gek op merken, en dit waren oorbellen van Chanel en Louis Vuitton. Dit zijn ze:




Ze zijn natuurlijk wel nep, maar de echte oorbellen van Chanel kostte €180 en de echte van Louis Vuitton €220.  Daarom heb ik gekozen voor de neppe, die alletwee maar €4.95 kosten.

Wat vinden jullie van mijn aankopen? En zijn jullie nog op vakantie geweest?

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat werken bij een pony verhuur.
    Zelf ik heb ik 5 jaar paard gereden..lekker duin en strand pakken , ,heerlijkk

    Check mijn blog..

    BeantwoordenVerwijderen