vrijdag 29 april 2011

New Design, New Blog, New Life

Ik heb besloten om weer beautydingen te gaan posten op mijn blog. Zoals jullie vast wel gezien hebben, heb ik een tijdje mijn blog bijgehouden met Polyvore. Maar ik begrijp dat dit niet echt leuk is voor de lezers van mijn blog. Daarnaast vind ik het ook leuker om beautyartikels te schrijven, maar ik had weinig tijd en daardoor dus mijn Polyvore idee. Ik heb nu een nieuwe opzet bedacht van mijn blog, ik maak op mijn laptop een document, waar ik verschillende artikels in plaats als ik veel tijd heb, van dingen waarvan ik nog geen review heb geschreven, maar die wel leuk zijn om te reviewen. Als ik dan weinig tijd heb, kopieer ik gewoon een artikel uit dat document, zodat jullie toch elke dag iets hebben om te lezen! Gelukkig is het vakantie, maar ik ga zelf op vakantie, waar ik geen internet heb! Dus ik kan komende week niets posten, ik ga vandaag zoveel mogelijk artikelen posten, zodat jullie heel wat hebben om te lezen voor deze vakantie haha. Ik ben laatst namelijk weer de stad in geweest, en heb superleuke dingen gekocht/gekregen.

Allereerst heb ik een tester gekregen bij de Etos van de Pure & Natural lijn. Een tester van een bodymilk, en een dagcrème. Ik heb de dagcrème alleen in de verpakking gefotografeerd, en heb geen foto's van de test. Wel van de bodymilk. Zo ziet het pakketje eruit:
Ik heb hier al wel de testers uit het papieren omhulsel gehaald.
Het zijn twee testers, een bodymilk:
En een dagcrème:

Ik heb de bodymilk op mijn hand getest, op de foto zie je weinig verschil, maar op mijn hand zie ik toch wel verschil, het is minder droog.

^zonder bodymilk

^met bodymilk. Je ziet op de foto weinig verschil, maar in het echt zie ik wel verschil.

De dagcrème heb ik, zoals ik al zei, niet gefotografeerd voor&na. Maar ik kan hier wel een review over geven, ik vind het een fijne dagcrème, maar ik zie niet heel veel verschil, ik heb zelf een reiniging en nachtcrème van Dr. Van Der Hoog, en deze werkt bij mij gewoon heel goed. Dus ik zou de dagcrème niet kopen, maar de bodymilk is wel een aanrader.

Conclusie:
Ik vind de bodymilk het best. Dit is een aanrader en ik geef hier een 7.5 voor.
Ik vind de dagcrème minder, maar niet slecht. Ik geef hier een 6.5 voor.

Hebben jullie ook de testers ontvangen? Of ervaring met deze lijn van Nivea?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten