vrijdag 29 april 2011

Review Markwins Lipstick

Vandaag keek ik eens in mijn megagrote beautycase, en ik zag een mooie lipstick liggen. Eigelijk gebruik ik die nooit, omdat ik vrijwel nooit lipstick op heb. Ik heb deze ooit gekregen in een beautycase van Douglas, die ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik vind het een hele mooie kleur, maar te fel voor overdag, meer voor een feestje of voor een fotoshoot met je zelf, voor fashionfoto's. Dit doe ik zelf nooit, maar ik lees het wel eens op andere blogs. De lipstick heeft geen merk, maar onder de lipstick zit een sticker, met Markwins International. Voor mij geen bekend merk, maar ik heb even gegoogled. Ze hebben een eigen site, http://www.markwins.com/ en hierop staan allerlei producten, van hun eigen merk, maar ook van andere merken, zoals Wet 'n Wild. Ook heeft deze lipstick geen kleurnummer. Dit is de lipstick:
Hier mijn mond zonder iets:

Hier mijn mond met de lipstick op:

Op de foto is de kleur niet heel duidelijk te zien, dit komt door de slechte kwaliteit van mijn camera :). In het echt is de lipstick veel feller.

Hebben jullie make-up van dit merk? Of zijn jullie er bekend mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten