vrijdag 29 april 2011

Review Hand&Nail cream van Hegron

Laatst was ik met een vriendin bij de action, en ik zag een hand en nagel cream liggen voor maar €1.51! Ik moest nog een hand en nagel crème, want deze had ik nog niet, en mijn nagels waren niet helemaal meer intact hihi. De crème belooft dat het je handen minder snel oud maakt, en je nagels versterkt. Ook staat er dat het je handen soepel en zacht maakt. Ik ben het hier voor een deel mee eens. Ik heb van mezelf al sterke nagels, en heb ook niets gemerkt van de nagelversterking. Wel worden mijn handen zacht en soepel. Over verouderen heb ik nog nooit iets gemerkt met mijn handen haha, hopelijk blijft dat zo! Dit is de crème:
Conclusie:
Ik ben er erg blij mee, en vind het wel een aanrader, ik geef het een 8.

Hebben jullie een goede hand&nail cream? Of hebben jullie deze al getest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten